Ion şi Doina Aldea Teodorovici au fost omagiaţi la Vaslui

Vineri,  29 octombrie 2010,  la 18 ani de la dispariţia soţilor Ion si Doina Aldea Teodorovici, tinerii din Vaslui au dorit să păstreze vie memoria celor doi apostoli ai românismului prin organizarea unor întalniri cu generaţiile mai tinere ce nu cunosc prea multe detalii despre moştenirea culturală şi sufletească lăsată de regretaţii soţi.

Activitaţile au inceput la ora 12:00 cu o prezentare in faţa micuţilor de la scoala nr. 5 din Vaslui, prezentare organizată cu sprijinul cadrelor didactice de acolo.

La ora 14:00 am putut vorbi liceenilor din Mihail Kogălniceanu şi schimba câteva păreri despre viaţa şi dispariţia soţilor Teodorovici.

Evenimentul principal al zilei a început la ora 16:00,  în sala “Arta” a muzeului „Ștefan cel Mare” din Vaslui, eveniment la care au luat parte persoane de toate vârstele, dornici să asculte cântecele celor doi soţi, interpretate de prietenul lor ce le păstrează vie memoria, cântareţul Ion Chiriac.

La acest eveniment, au reuşit să fie prezenţi prieteni din toată ţara, Cluj, Sibiu, Botoşani si Bucureşti fiind doar câteva oraşe din care mulţi tineri au plecat cu inima deschisă si nepăsători faţa de durata lunga a drumului până in Vaslui, pentru a participa la acest eveniment deosebit, organizat cu multe sacrificii de doua persoane foarte dragi noua, fără de care aceasta întâlnire de omagiere nu putea să fie atât de minunată.

Mulţumim Ada si Geny,

Noii Golani Sibiu

Foto:  Adrian Bratoiu

Audio:  Vaslui 2010 – comemorare Doina si Ion – cântece Ion Chiriac + păreri tineri români

Video:  

16 răspunsuri to “Ion şi Doina Aldea Teodorovici au fost omagiaţi la Vaslui”

  1. sergiu Says:

    sunt tare mandru sa cunosc niste oameni ca voi. oameni care iubesc , care nu au timp sa urasca, oameni frumosi si bogati sufleteste,
    oameni minunati care fac inima altor oameni sa zambeasca si sa se scufunde in fericire. va multumesc pt bucuria data

  2. noiigolanisibiu Says:

    Mii de multumiri Ada si Geny!

  3. Andrei Says:

    Felicitări golancelor noastre pentru acțiunea organizată, a fost foarte frumos de mult n-am mai avut parte de asemenea momente…

    Jos pălăria în fața lor.. 🙂

  4. Lucian333 Says:

    Frumusetea este atat sufleteasca cat si trupeasca, insa mai presus de atat, o zi organizata minunat, de niste fete cu initiativa si inima mare, nu putea sa fie mai deosebita. Meritati tot respectul orasului vostru si nu numai. Felicitari ca exista astfel de oameni!

  5. adrian sibiu Says:

    extraordinar tot ce s-a facut la vaslui, am ramas placut impresionat de toata organizarea. felicitari fetelor, felicitari celor ce au vorbit, celor care au fost prezenti. va multumim ca ne-ati dat ocazia sa ne reintalnim cu totii mai ales cu un asemenea prilej. bravo si continuati actiunile, aveti tot sprijinul nostru. ne vedem de 1 decembrie 🙂

  6. ada Says:

    multumim pentru tot, pentru ca ati fost alaturi de noi, multumim pentru prezenta, pentru incurajari si pentru vorbe bune, cu prieteni asa buni ca voi ce imi mai lipseste>:D<… deja mi-e dor de voi!

  7. Georgiana Says:

    Multumim din suflet si mai ales pentru ca ati fost alaturi de noi.sunteti niste oameni minunati >:D<

  8. Ada Sibiu Says:

    FELICITARI!!!
    Foarte frumos a iesit totul. Ma bucur ca am fost alaturi de voi.
    Doar impreuna putem realiza ceea ce ne propunem.
    Pe curand.

  9. ionut Says:

    Smecher tare ! Bravo fetelor >:D:D<… ! Ne mandrim cu voi ;)) !

  10. Ana-Maria Says:

    Fiind prima activitate la care am participat,am rămas profund impresionată de toate amanuntele,am ascultat cu o curiozitate mare ce spuneau baieţii chemaţi in faţa noastră,am ascultat versurile cântecelor,unele chiar le-am reţinut uşor chiar si linia melodică iar cu ajutorul Georgianei care canta emoţionată am reuşit cât de cât sa scot şi eu 2-3 versuri:)),asta fiind mai puţin important:”>.Mi-aş fi dorit să fi mers din clasa mea mai mulţi dar..ma rog:d.
    Felicitari fetelor,mulţumesc Adei că acum cateva luni şi-a pierdut timpul şi mi-a explicat despre”Basarabia Pamant Romanesc”şi sper sa iau parte la cât mai multe activităţi de-acum înainte.
    >:D<.

  11. noiigolanisibiu Says:

    >:D< Ana-Maria

    Suntem siguri ca ne vom revedea de multe ori la astfel de actiuni placute.

  12. Ana-Maria Says:

    Sper>:D<.

  13. adrian sibiu Says:

    18 ani de la asasinarea soților Teodorovici: Omagiu pentru românii adevărați

    http://obiectivdevaslui.ro/node/7085

  14. Constantin Says:

    Joi am fost invitat de colega mea, Ana la această comemorare. Atunci a fost pentru prima dată când am auzit de soţii Teodorovici şi vineri am plecat de la ore ca să fim prezenţi acolo, am rămas impresionat !

  15. Ada Says:

    Ana, Constantin, sper ca de acum veti fi prezenti si la restul actiunilor. Va multumesc ca ati venit. Pentru oameni ca voi se merita sa tin steagul sus!

  16. Constantin Says:

    Dacă voi fi chemat sigur voi veni.


Lasă un răspuns

